Velký Lagris redesign

V letošním roce 2018 začal redesign produktů celého portfolia Lagris, který bude pokračovat až do roku následujícího. Inovacemi také prošlo logo a slogan Lagris.

V rámci celkového redesignu prošlo v letošním roce změnou naše logo Lagris. Oproti předešlému změnilo především tvar, který je nyní kulatý, je doplněn o rok založení společnosti a o přírodní motiv. Novým sloganem „S úctou k přírodě!“ se snažíme vyjádřit náš vztah a respekt k přírodě.

Také probíhají velké změny v celém Lagris sortimentu výrobků. První změna proběhla v oddělení rýží, kdy postupnou změnou prošly jak rýže parboiled, tak klasická dlouhozrnná i kulatozrnná rýže.

V další fázi je na řadě redesign obalů u prémiových rýží a luštěnin, který bude probíhat postupně do jara roku 2019. Poslední fází přeměny projdou obaly u bramborovin, a to během příštího roku.